Hakuna Matata

2007-10-03
16:19:37

Fy fasen för att packa! /S
Usch, onsdag idag och tre dagar till dagen med stort F= flytten. Kom fram till att det kanske är på tiden att börja packa och jag valde med att börja med mina kläder då jag lika gärna kan gå över med de kläder jag inte kommer behöva innan lördag redan nu... blir så jobbigt att packa upp alla kläder med grejer överallt och med föräldrar springandes runt fötterna och fråga var de ska ställa allt - mina föräldrar kommer nog i och för sig inte fråga utan börja packa upp så som de vill - vilket är lika irriterande det - så kanske får man istället springa och hålla koll på dem. Tror dock Tobias föräldrar kommer göra raka motsatsen och inte våga packa upp i stort sett något utan att fråga vilket i längden också kan bli lite irriterande. Jag funderar seriöst på att ta med mig post-its idag och sätta upp på skåpen vad jag vill ska vara vart... så slipper man frågor eller att saker och ting hamnar på fel ställen....

I alla fall har jag som sagt börjat packa mina kläder - men jisses vad mycket kläder man har fast man egentligen inte tycker att man har några alls. Jag har i alla fall varit duktig och rensat ur det som jag inte trivs i, som är för litet eller som jag numer upplever alldeles för korta. Men sedan har man de plaggen man inte har samvete att slänga . de som är relativt "nytt" men som man vet inte passar eller som man helt enkelt aldrig använder - för man hoppas någonstans långt inne att det en dag ska passa eller att man ska börja tycka om det... så de får flytta med de med :p

Har även bestämt att det idag får bli pizza till käk, orkar inte laga middag idag utan vill hellre göra det här, sedan så behöver jag plugga en del och jag orkar inte med att T ska fråga varannan minut om jag inte ska börja med maten snart - så med gott samvete tänker jag som sagt satsa på pizza.
Idag skulle pappa ringa till Sommarlagret och kolla om inte vi kan få köpa visningsbordet till min köksgrupp eftersom de andra borden inte levereras förrän i slutet på nästa vecka - så nu är det bara att hålla tummarna för att det går bra!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: