Hakuna Matata

2007-10-19
22:40:55

Ensam en fredagkväll :( /S
Min kära sambo har pluggat hårt idag inför sin tenta som han har imorgon bitti kl 8. Detta innebär att han redan gått och lagt sig vilket i sin tur innebär att jag sitter här själv denna fredag kväll... Jag är i alla fall tacksam över att vi nu har en tvåa så jag slipper gå och lägga mig samtidigt som honom.

Det känns konstigt att jag ska vara ensam här utan honom hela helgen och ända fram tills på tisdag kväll... är inte riktigt van vid det... det är 2,5 år seda jag flyttade hemifrån men jag har under denna tid bara bott själv i en vecka - min första tid bodde jag på nödboende som delades med en främmande tjej - därefter kollektiv i 1,5 år och sedan flyttade jag till egen lägenhet där jag bodde själv den där enda veckan innan Tobias flyttade in.
Så jag är inte van vid att vara själv - men jag vill inte vänja vid att vara själv utan Tobias heller - snarare tvärtom ;)

Imorgon SKA jag plugga... så det så!! Nu kan inte grey's anatomy distrahera mig längre, och T kommer ju som sagt inte vara här... så då banne mig ska det pluggas!!!!

jaja... nu ska jag se om det finns något på dumburken att se innan det är dags att nanna... Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner så hörs vi imorgon...!!



Psst... hur mysig var inte den här bilden... blir ju totalt avslappnad bara att se den....!

Kommentarer:
#1: janna

ne ja håller med en roligare låt måste de kunna komma på

2007-10-20 @ 08:51:37
#2: Sandra

Riktigt mysig bild! Tänker på jul när jag ser den :)

2007-10-20 @ 10:43:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: