Hakuna Matata

2007-10-21
15:27:01

en lyckad dag. /S
Precis som jag anade så har dagens pluggande gått ganska bra faktiskt! Jag är inte färdig än men det känns ändå skönt att ha kommit igång. Jag har även tagit tag i mitt lilla diskberg som ja samlat på mig.

Det enda jag INTE gjort än idag är att äta... hatar att laga mat till bara mig - det är sådana dagar det brukar bli pasta med ketchup och grillkrydda :P Men det blev det ju igår så jag får väl försöka vara lite mer kreativ idag - kanske satsar på potatismos och köttbullar eller ngt?

Om någon har tips på väldigt simpla rätter för en person så är de väldigt välkomna... ska ju trots allt försöka fixa mat till enbart mig själv i ytterligare 3 dagar....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: