Hakuna Matata

2007-10-15
17:59:24

Dålig stil! /S
Vet inte om ni som jag brukar läsa lite på bloggarna på topplistan? En av de jag brukar läsa är Stinalees, men idag hade hon skrivit ett inlägg som bara klanka ner på de andra bloggarna på topplistan! Hon försvarade sig med att hon bara uttryckt sina åsikter men jag vet inte om jag klassar det som åsikt utan snarare mer som ren och skär bullshit.
Det är klart man kan ha åsikter om vad man tycker är bra och mindre bra i bloggar men att namnge bloggarna och sedan bara klanka ner på dem med argument som egentligen stämmer ganska bra in på sin egen blogg - det tycker jag är riktigt dålig stil... känns som att det mobbas lite över allt nu -bloggmobbing och tv-mobbing påverkar ju även hur människor beter sig/tilltalar varandra i verkliga livet. Så därför tycker jag ni ska läsa hennes inlägg och uttrycka er åsikt om hennes inlägg, man behöver ju inte tycka som mig men jag tycker man ska säga ifrån när någon "gör fel"...

Jaja... bara min personliga åsikt...


Kommentarer:
#1: jessica

jag tycker det var ett ganska så bra inlägg.

2007-10-15 @ 18:13:34
#2: Linda

haha vad gjorde du inte själv nu då? =))

2007-10-15 @ 19:13:53
#3: S

Inte samma sak - jag klaga på ngt konkret - på hennes "mobbing" medan hon klagade på vad vad folk valde att skriva om i allmänhet! Så det så :p

2007-10-15 @ 19:21:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: