Hakuna Matata

2007-10-04
21:22:07

Brinnande intresser för mode?/S
Läste du universitetets annonstavla att man letade extrapersonal till en klädaffär i stan. Sökande borde ha ett brinnande intresse för mode och servie... Hm... jag är ju lite intresserad av kläder och mode - men inget direkt brinnande intresse... och jag har ju inte kläder som direkt visar på ett sådant intresse - eller pengar för att har råd med det...
Hm... ska nog kika in i butiken och se vad det är för kläder de säljer och se om man passar in eller ej...

Jag håller fortfarande ögonen öppna efter en daghund, men nu är det är inte många som dykt upp och de som dykt upp har varit raser som Tobias finner lite otäcka, och det måste man ju respektera. Än så länge är det ju ingen kris gällande ekonomin, så jag får helt enkelt vänta tills något passande dyker upp.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: