Hakuna Matata

2007-10-18
14:20:56

boooooriiiiiing!! /S
Fy fasen va jag är uttråkad.... har knappt fått något gjort sedan jag skrev att jag skulle börja plugga *suck*



Jag tyckte det kändes jobbigt inför tentan förut men jag läste nyss ett mail från en av kursens föreläsare med instuderingsfrågor på just hans område - och då kändes bördan på mina axlar såååå mycket tyngre då jag inte hade en aning om svaret - heller inget minne av att jag läst något om det :(
Men men... får väl kika lite till...någonstans måste det ju stå...

Snart är det dags för dagens andra promenad med Simba också... ska bli ganska skönt då vädret är helt underbart!!

Vad ska ni hitta på ikväll? Inga bra TV-program idag så har ni några idéer på vad jag kan sysselsätta mig med så är de välkomna :)

Kommentar:
#1: tilda

Gullig bild

2007-10-18 @ 14:53:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: