Hakuna Matata

2007-10-22
22:38:57

Another day has come to an end... /S
Pluggandet idag har väl inte gått superbra men konstigt nog känns det ändå rätt okej - jag tror det är för att jag känner att jag faktiskt kan åtminstone historian och geologin någorlunda - allt är väldigt bekant när jag läser det trots att det är jättelängesen som jag läste det.... Tyvärr är det här ingen bra känsla då jag tenderar att tro att jag kan saker och ting nog bra fast jag egentligen bara har väldigt ytliga kunskaper... så jag ska läsa igenom de anteckningarna en gång till ikväll och imorgon ska jag börja fokusera mer på de två andra områdena, religionen och globaliseringen - det har jag INTE jättebra koll på - är en hel del olika regler och seder som man ska hålla isär och kunna jämföra.

Jaja ... kanske inte så intressant att veta men det är liksom det enda som har hänt under dagen i stort sett...
Jag har även plastat in alla mina nya kursböcker - när man köpt 5 böcker och betalat 800 spänn så vill man ju att de ska vara hela och fina när man släpar på dem till och från universitetet. Mamma ringde också - ett trevligt avbrott från min ensamma dag med plugg. Skönt att hon är ledig i helgen då jag kommer hem, sedan pratade vi på att boka tid och färga våra ögonbryn och fransar - är verkligen i behov av det!!!

Nu efter tentan kommer det ju förhoppningsvis lugna ner sig lite i plugget så då ska vi äntligen fixa kort så vi kan börja spela badminton - något jag tjatat om sedan terminens början i slutet på augusti, men nu jäklar är det dags!!

Jaja... ett spretigt inlägg om precis ingenting... hahaha.. jaja så kan det gå när man suttit isolerad i en lägenhet utan sällskap i 2,5 dag!




Puss på er!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: