Hakuna Matata

2007-11-23
13:12:29

Två sockerbagare! /S
.... här bor i staden, de bakar kakor mest hela dagen...

Fredag idag!! Underbart härligt... Haf inga direkt stora planer för dagen, ska försöka komma igång lite med tentan, åtminstone sätta mig in ordentligt i själva uppgiften. Älsklingen är i skolan fram till kl 17, men vi funderar på att använda eftermiddagen/kvällen åt att baka pepparkakor, eller kanske ska man vara lite avancerad och göra ett pepparkakshus :) Lite myspys sådär... jag börjar faktiskt längta lite efter julen, julkänslorna har sakta men säkert börjat smyga sig på och det kommer inte dröja förrän man vill sätta på lite julmusik och sitta och dricka glögg :)
Nyår har jag lagt ner... det pratades ju om att fira nyår i fjällen me har inte hört något mer, och om inte annat så har jag definitivt inte råd med det. Så nu har jag siktet inställt på en lugn nyårsafton, var och med vem återstår att se...

Dags att börja fundera på kvällens middag... det lutar åt att göra klyftpotatis med kycklingfilé och Café de Paris eller någon annan god sås... Innan jag gör något ska jag dock betala alla räkningar så jag blir av med dem!


Kommentar:
#1: Linda

Vi kanske kan göra något annat? =D

2007-11-23 @ 16:38:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: