Hakuna Matata

2007-11-29
10:09:02

Torsdag och dags för hemresa! /S
Det blev sent igår då jag och älsklingen låg och pratade, som tur var hade han faktiskt lite sovmorgon för en gångs skull. Själv var jag faktiskt duktig och motstod frestelsen att ligga kvar i sängen när han gick upp, ville ju passa på att käka frukost med honom :)
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska det packas, vet inte riktigt vad jag ska ta med mig så det kommer säkert bli att man packar med för mycket. VIll dock inte behöva packa den stora ryggsäcken då jag ska gå på stan direkt jag kommer fram...
Känner mig stressad av någon anledning, vilket är ganska fånigt då jag inte behöver ta bussen in till stan förrän kl 13, men det beror väl kanske på att jag inte vet vad jag ska ta med hem...

Lika bra att hoppa in i duschen och komma igång!

Ha en trevlig helg, nu blir det inget blogg ifrån min sida förrän på måndag :)


Kommentar:
#1: Anonym

grymt vacker blogg du hade där :)

2007-11-29 @ 10:17:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: