Hakuna Matata

2007-11-04
15:02:05

Sunday, bloody sunday... /S

Blev en sovmorgon idag då varken jag eller Tobias orkade ta oss upp ur sängen innan 10.40. Därefter en frukost - en stund senare en massa tjafs som slutade med att vi knäpptysta städade lägenheten. Men nu är tjafset glömt och vi sitter här och gör inte alls det vi båda borde göra, det vill säga plugga... så det här blir nog en pluggfri dag, är så himla trött av någon anledning!? Vi har ju i alla fall varit duktiga och städat hela lägenheten :)

Imorgon har Tobias lektion fram till kl 21 så jag blir själv heeela dagen, måste du försöka ta mig igenom en engelsk artikel som är underlag till seminariet vi har på onsdag! Jag ber till Gud om att det är en enkel engelska så man slipper slå upp vartannat ord i lexikon...

Jaja... inte mkt, utan bara en liten update!

Hur går det med Åsa by the way, fler framsteg, misslyckanden, tillbakagångar eller kanske har ni i alla fall lyckats åstadkomma samma goda resultat som tidigare?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: