Hakuna Matata

2007-11-12
15:46:09

Slö och seg.../S
Usch, slutade kl 12 idag och sedan jag kom hem har jag varit och handlat sedan har jag spenderat de resterande timmarna i soffan. Är så seg idag - sov riktigt illa inatt och sedan var jag så irriterad hela förmiddagen efter min lilla gruppincident så den har tagit den lilla energi jag hade...
sorgligt men sant så kommer jag nog inte rörá mig så nämnvärt mycket under de resterande timmarna av dagen heller :p

Jag är sugen på att träna men det var inget pass på badmintonen som passade så bra den här veckan tyvärr - kanske ska man göra igenom de övningarna som jag lade ut på bloggen häromdagen imorgon så man gjort något den här veckan ( http://hakuna.blogg.se/2007/november/trana-hemma-s.html#comment ). 

På torsdag kommer jag få min första utmaning ifrån toppform via mail - det jag skrev om: att man kunde få ett personligt träningsschema via mail ( http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=52000&a=669817&lid=puff_653501&lpos=extra_0 ). Jag fick mail ifrån dem idag - typ välkomstmail och det verkade som att man kommer få ett mail i veckan med tre utmaningar som involverar träning och kost - verkar som ett bra upplägg att verkligen ta det en bit i taget - tycker det är så jobbigt när man får värsta träningsschemat framför sig - då ger jag upp i förväg nästan... men det här ska jag verkligen testa!

Så här är det alltid... precis när man börjat med någon träning när man inte tränat på evigheter så blir jag supertaggad till att träna - tyvärr stannar inte den känslan så länge... men badmintonen kommer vi i alla fall fortsätta med för det känns mer som en kul grej än som träning - men som tidigare nämnt verkar det som att det kommer bli svårt att få tider att passa så det kanske inte ens kommer att bli en gång i veckan - vilket inte är särskilt effektiv träning...

Jaja... sluttjatat ifrån mig... Nu ska jag återgå till min TV :p

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: