Hakuna Matata

2007-11-24
13:15:27

Rosiga kinder och stor ovilja! /S
Nu är vi tillbaka från en skön lagom lång promenad. VÄdret är jättefint, nästan inga moln och som tur var hade temperaturen ökat lite från -7 till -4. Men det var nog kyligt för att komma tillbaka in med rosiga kinder.

ÄLsklingen sitter och tittar på skidåkning och själv sitter jag med tentan bredvid mig och försöker hitta en gnutta motivation till att börja med den...
Det som gör det så jobbigt tror jag är att jag är så van att när man är klar med tentan så är man klar med kursen - så har alla mina tentor varit hittills, men eftersom man i den här kursen valt att dela upp tentan så är jag mitt i kursen när jag ska skriva tentan vilket innebär att jag har annat som behöver läsas också.

Tentan får vara max 4 sidor med enkelt radavstånd så egentligen är det ingen stor tentan, tycker kanske bara att frågorna är lite smalare mot vad jag är van vid, brukar oftast gå att flumma ganska bra - något som det är svårare att göra med den här tentan... men men...
Jag får väl se om jag hittar motivationen... annars får jag sitta imorgon, söndagar är ju faktiskt de typiska pluggdagarna medan lördagarna är ganska heliga.... eller inte... var nog bara ännu ett försök att undfly det onda måstet...

Några planer för dagen?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: