Hakuna Matata

2007-11-23
18:17:45

Oh no... /S

här tänkte man vara duktig och baka en kladdkaka till sin älskling som efterrätt till middagen - men klantiga lilla jag lyckades baka en icke-kladdig-kladdkaka! Det blev bara en lite halvseg chokladkaka istället...
Det kan väl i och för sig vara gott det med - men det slår ju inte en riktigt kladdig kladdkaka... Jaja så går det när man är för lat för att kolla kakan...

Nu ska jag titta på ett Friends-avsnitt tills maten är färdig - blir klyftpotatis, kotlett och grönpepparsås. Det roliga var att jag hade tänkt det hela dagen, och när Tobias kom hem så föreslog han samma sak utan att veta att jag hade tänkt det :)
Så nu blir vi båda nöjda :)
Jag är ingen mästerkock direkt men jag slängde in lite morötter bland potatisen - tänkte att det kanske kan vara gott... eller också blir de jättemjuka, eller jättehårda... har ingen koll - och lär inte få det förrän jag provat!

Inget att se på TV ikväll så jag och darling ska gosa ner oss i soffan efter maten och titta på filmen " I now pronounce you Chuck & Larry". Har hört att den ska vara grymt rolig, känns som en passande fredagsrulle...



Update:
Lite besviken men det var nog för att förväntningarna var så höga. Det var ändå en helt okej komedi!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: