Hakuna Matata

2007-11-01
21:41:07

Nothing to do... /S
Blev inte så mycket grabbkväll här trots allt, de kom bara hit med varsin pizza, pysslade lite med sina lila overaller och drog sedan till Ryd på förfest. Ganska skönt faktiskt då jag sekunden efter att de lämnade lägenhgeten ÄNTLIGEN kunde hoppa i mina rosarutiga, stora, mysiga pyjamasbrallor :)

Eftersom det enligt mig inte finns något att se på TV under torsdagkvällar så tittade jag istället på tre avsnitt av min nyinköpta "kvarteret Skatan"-DVD. Tobias har inte riktigt den sortens humor så jag fick sitta här och fnissa för mig själv. Nu har jag inget seminarie förrän på onsdag nästa gång men jag har massor att plugga så tiden lär nog gå. Sedan skulle jag vilja köpa något i klädesväg som jag kan ha på dopet - har nämligen studerat min garderob och insett att jag inte har NÅGOT roligt som passar - så det blir till att hitta någon billig snygg överdel. Älsklingen och jag funderar även på att ta en tripp ut till Tornby och IKEA, jag vill nämligen ha två små myslampor, en till sovrummet och en till hallen - Tobias tycker dock att jag säger köp, köp, köp hela tiden... men jag ska i alla fall ha en till sovrummet sedan får han säga vad han vill :p

Sitter just nu med MTV i bakgrunden, det är European Music Awards - Amy Winehouse vann just någoj kategori, skön musik, men knepig tjej, hon såg skitsur ut när hon gick upp och hämtade priset och hon sade inget utan lämnade scenen direkt?!?! Som sagt... skum tjej...!

Nej nu svamlar jag bara om allt och inget....  men så kan det vara ibland!

Pumba håller just nu på med att ensamträna lilla Åsa, i alla fall såg planen ut så senast jag pratade med henne... skulle vara roligt med en liten lägesrapport! Sedan pratades det om stughyrning, en rapport om det önskas också snarast...

Have a nice evening people!!


Hm.... skum tjej....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: