Hakuna Matata

2007-11-20
22:46:09

Money, money, money /S
åh vad jag längtar till fredag. På fredag kommer ju äntligen studiebidraget.
Jag vet verkligen inte vad jag har gjort den här månaden men det har gått pengar i alla fall och nu är frysen i stort sett tom + jobbiga räkningar den här månaden. Usch blir depp bara jag tänker på det... den här tiden på året suger verkligen pengamässigt då det är räkningar, julklappar, tågbiljetter och vanliga utgifter...
Usch... finns det något så trist som pengar egentligen... underbart när man har dem men jäkligt mycket de förstör när man inte har dem...
Och sedan får man ju inte ens hela bidraget nästa månad så man egentligen borde lägga undan lite denna månad men det kommer jag inte kunna då jag måste nalla från sparkontot för att klara denna månaden..

Såna här tillfällen som jag längtar till den gamla lägenheten - eller egentligen bara efter den billiga hyran :0p

Nej nu ska jag se klart Brothers &Sisters och sen ska jag nanna!

Sov gott!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: