Hakuna Matata

2007-11-24
11:17:43

Kyligt!! /S
Myskväll igår med älsklingen, men lite trist när vi väl gick och lade oss då han somnade i stort sett direkt... vi är lite olika på den biten då jag nämligen brukar bli lite halvpigg så fort jag lägger huvudet på kudden, vilket leder till att jag ligger och tjattrar om allt möjligt - medan älsklingen lägger in ett "-mmm" här och där. Skulle inte påstå att jag är nattmänniska men jag tycker om att ligga och prata en stund innan jag somnar...

Idag är det kallt ut, snöade lite igår och lite av det ligger kvar på marken, och nu är det -7 grader och tjockt med rimfrost... Brrr... Nu är det snart så att jag ger efter och plockar fram min kära parkas... jag har dragit ut på det då jag lär frysa ihjäl annars när den riktiga vintern kommer - men om det är -7 grader så är det ju nästan riktig vinter!

Idag har T tagit sovmorgon - vi har gått och lagt oss ganska sent under den gångna veckan, men till skillnad ifrån mig så har han varit tvungen att gå upp tidigt varje dag.... själv ställde jag klockan på 10, jag har nämligen haft problem med att somna på kvällarna så jag försöker ställa rätt min dygnsrytmen igen så att jag faktiskt är lite trött när jag ska sova...

Nu hör jag ljud ifrån sovrummet - dags för frukost!

Sen blir det nog en promenad om jag känner älsklingen rätt, och sen MÅSTE jag börja med min tenta...!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: