Hakuna Matata

2007-11-10
14:30:17

Kallt, kallt, kallt!! /S
Nu har vi precis kommit in från vår promenad, det var skönt men kallt, det är -1 grad här i Linkan *brr*

Pratade med pappa förut och var lite dum då jag råkade "avslöja" hans fars dag-present som var två trisslotter som jag trodde skulle komma på posten igår, men de kommer förmodligen inte förrän på måndag :( Jaja så kan det gå, får väl hoppas att det är vinst på någon av lotterna i alla fall.
Fick även veta att mitt nya köksbord som ligger kvar hemma i Karlstad tydligen var fullt i repor!!!! Som tur var så hade det gått bra att byta bordet, vet dock inte hur det såg ut - får väl hoppas att det är slut på allt krångel och att det är fint.

Nu ska jag försöka tina lite med en filt i soffan! Puss på er...!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: