Hakuna Matata

2007-11-25
17:20:47

Jag blir så arg!!!! /S
Jag har för ett tag sedan skrivit om att jag tycker det är så fel att peka ut folks bloggar när man inte gillar dem...
men seriöst....

Fan vad arg jag blir när jag läser Blondinbellas blogg där hon först står med någon jäkla pälsmössa (som inte ens är snyggt) och avslutar sitt inlägg med att uppmana folk att köpa päls! Självklart fick hon en massa kommentarer om det som hon nu skrivit ett motinlägg på; http://www.blondinbella.se/1196005476_var_stolt_ver_din_pls.aspx?comment

Jag är ingen djurrättsaktivist eller så och jag äter kött, men jag skulle ALDRIG köpa en päls som dött enbart för modets skull. Jag blir så ARG!!!!!!




Just nu är jag som sagt inte direkt överförtjust i Blondinbella, har iofs aldrig varit det men nu har hon kläckt ur sig så jäkla många idiotiska kommentarer så det finns inte: http://www.blondinbella.se/1196003730_en_liten_kulturkrock.aspx?comment

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: