Hakuna Matata

2007-11-07
15:45:04

Hungry hungry! /S
Jag hade sån jäkla tur imorse att det faktiskt hade slutat regna när det väl var dags att trampa iväg på röda faran till uni - men det var dock trist ändå då det är jäkligt kyligt ute!! Grupparbetet gick bra, jag hade faktiskt fattat det mesta av den engelska texten visade det sig, föreläsningen gick också finfint, fick bland annat tillbaka min tentan som jag i och för sig redan fått veta resultatet på men det var ändå kul att se hur de hade satt poängen - jag var 3,5p ifrån full pott - det är inte illa pinkat med tanke på att jag som sagt var orolig för ett IG.

Imorgon är det seminarie - så jäkla pisstråkigt men det är inte så mycket att göra åt saken och det är ju bara i två timmar.

Just nu är jag så jäääääkla hungrig men Tobias slutar inte förrän klockan 17 och jag vill ju inte äta själv känns lite taskigt mot honom. Det blir i alla fall pasta och köttfärssås till middag idag på Tobias önskan, det var faktiskt ett tag sedan så det ska bli riktigt gott!
Vi har tvättstugan ikväll också = boooring!!! Men med en full tvättkorg så börjar det väl kanske bli dags...

Hungrig, hungrig, hungrig!!!!! Nej, det får bli en rostad macka.. kommer ju svimma annars innan det är dags för käk!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: