Hakuna Matata

2007-11-20
16:39:24

Hemsk buss, paket och Edsvalla /L
(För det första har mitt Internet krångla igår och idag. Det vill inte funka så nu måste jag använda sladd vilket jag inte tycker är något vidare trevligt.)

Idag är det tisdag. Jag har en mycket bra relation till Tisdagar, jag är inte så trött som på måndagar, torsdagar och fredagar men samtidigt ser jag helgen snart komma igen. Måndagsdepressionen börjar avta på morgonen och livet ser lite ljusare ut igen. Ja, nog om det.

Mina bussrese-upplevelser kan jag snart skriva en bok om. Idag missade jag givetvis hemresebussen vid universitetet. Jag väntade tills näsa kom och den chauffören fick sitt körkort i flingpaketet. Jag har aldrig varit med om någon som gasat så i kurverna! Han hängde bokstavligen i ratten för att inte själv trilla ut ur sitt jävla lilla bås. Hur har han fått jobb?
Varför har vi biljettkontrollanter men inga busschaufförkontrollanter? De utgör ju en livsfara i vardagen!

Det var rubrikspunkt nummer ett.

Nästa handlar om vårt lilla vinstpaket som kom idag. Äntligen!
Jag kan tyvärr inte lova att det finns något kvar när du kommer till Karlstad Sandy men då bjussar jag på nått annat gott istället. Jay har ju som sagt slutat med snusen men har däremot fått ett oroväckande sug efter sötsaker! Nu får det bli hårdträning....
Idag fick jag äntligen ett paket från min kära svärmor! Hon skickade té till Jay och två fina väskor till moi =) Jag gillade dem jättemycket! Speciellt glad var jag då jag haft i sönder två stycken på två veckor, så nu är allt sig likt igen! =)



Senare idag eller snart 17.15 far det till Edsvalla auktion med Bill&Bull!
Det är så otroligt roligt att fynda massa fint.... men sist handlade damerna så jäkla mycket. Vi fyllde bilen uppriktigt sagt! Idag blir det nog inte riktigt lika illa. =)

Puss och kram
Linda


Kommentar:
#1: Anonym

Trodde du ja.... suprice

2007-11-20 @ 22:33:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: