Hakuna Matata

2007-11-26
22:29:54

Gott gott! /S
Min hemmagjorda chokladpudding blev faktiskt jättegod! Smakade precis som den man köper och vispar iordning hemma, fast lite tjockare i konsistensen - så imorgon kommer receptet ifall ni är sugna på det ni med :)

Tvkväll med älsklingen idag - lite chockad då han inte brukar se på tv med mig på måndagar då det inte är några av hans favvoprogram precis, men idag har jag alltså fått sällskap av min goding.

Imorgon är det som sagt tvätta och tentaskrivning som står på schemat + ett besök från Simba och hans matte. Jag hoppas på en liten update, har fått en miniupdate via sms, men med tanke på hur sjuk hon var så skulle man vilja veta hur sjuk hon är - samtidigt som man inte vill fråga. men hon trodde ju i alla fall att jag skulle få ha honom från och med januari, vilket låter superbra i mina öron.

Nu ska jag se klart Boston Tea Party innan det är dags att nanna...

Sov gott!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: