Hakuna Matata

2007-11-27
10:58:51

Goder morgon! /S
Bara för att jag "hotade" mig själv med att plocka fram mina sömntabletter igår så var jag faktiskt riktigt trött när jag gick och lade mig igår, tog en liten stund innan jag somnade men jag var i alla fall trött hela tiden fram tils jag somnade. det hjälpte mig dock inte mig dock inte imorse när Tobias klocka ringde klockan 9, kände mig mer levande än död och Tobias fick känna av mitt otroligt hemska humör tyvärr, vaknade dock till liv efter 20 min i duschen!
Nu har jag sprungit runt och plockar iordning Simbas saker, samlat ihop all tvätt. Nästa steg är att sätta igång med tentan fram tills det är dags att tvätta eller tills Simba med matte kommer.

Hihihi... sitter och kolla på Mtv där de nu visar en gammal vide med Take That, och innan var det en gammal med Backstreet Boys - i båda två står killarna med skjortor i regnet och åmar sig... lite roligt att se, när de kom ut tyckte man de var skitsnygga, nu tycker man de ser skit löjliga ut!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: