Hakuna Matata

2007-11-01
12:35:52

Gahh! /S
Stress, stress, stress är vad jag känner just nu!!
Jag har ägnat en del av min förmiddag åt att planera denna kursens plugg.... och jag säger bara =()&¤&=O)(=)^**Ä^)#=/#)O/ Det kommer bli skitstressigt!
Till och börja med får jag en hemtenta som ska lämnas in måndagen den 3 december, det vil säga helgen efter Leyahs dop, vilket innebär att jag måste lämna in den innan jag åker hem redan på torsdagen den 29e. Sedan är det stress, stress, stress därefter och ännu mer stress när jag får den andra hemtentan precis innan jullovet - så himla taskigt! Visserligen har vi ju tid på oss efter lovet att skriva den men man lär ju stressa upp sig av att man har fått den redan.

Jaja... dags att kliva ur mina mjuka pyjamasbrallor och hoppa i jeansen... time for school!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: