Hakuna Matata

2007-11-11
14:08:03

Det snöar! /S
Ja nu tror jag faktiskt att vintern har kommit för att stanna då det snöar idag igen! Både igår och idag ligger temperaturen på nollstrecket och det snöar.... jag har börjat försonas med tanken på att det faktiskt kommer att bli vinter, för lite mysigt är det ju när snön faller, man sitter inne och myser med en filt och varm choklad, eller promenader på kvällen och det är alldeles knäpptyst...
Jag hoppas ändå att det mesta som faller smälter undan direkt men det kanske inte är så troligt då det redan ligger ett tunt lager med snö på gräsmattorna redan.
Det är sådana här dagar jag önskar jag var hemma i Karlstad med min vovvsing - få se hans reaktion - han ÄLSKAR snö!!

Nu är det dags att ta tag i dagens pluggande - har ingen lust överhuvudtaget - ska läsa om judendomen och hindusim i dagens sverige... spännande va...? Skulle det i och för sig säkert kunna vara men boken jag läser i är så himla joobbigt skriven så man tror man ska somna efter typ 5 minuter.. men men inte mycket att göra åt saken!

Puss på er!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: