Hakuna Matata

2007-11-05
10:42:06

dagens aktivitet; PLUGGA!! /S
Nu har jag inte pluggat något sedan jag var på föreläsning i torsdags så nu ska jag ägna i stort sett hela dagen till att plugga - tyvärr är det en engelsk text :( Visst kan jag engelska, men inte så bra att jag får flyt i läsningen + att jag verkligen får ett sammanhang. Texten är förvisso "bara" på 60 sidor men det tar ju alltid länre tid att läsa en engelsk text än en svensk... tyvärr... Men jag räknar med att behöva läsa klart den imorgon.

Det blir inte jättemycket plugg imorgon dock då jag och älsklingen tänkt åka ner på stan - jag för att leta någon snygg top/tunika till min systerdotters dop - och Tobias för att leta en jacka. Vi hade sån tur att han slutade redan vid lunch imorgon - något som verkligen hör till ovanligheten!!

Nu är det dags för frukost.... jag vet... det blir en sen frukost... men jag har kommit in i en ond cirkel då jag lägger mig sent, går upp sent och äter sent. Men ikväll ska jag lägga mig tidigt och imorgon ska jag ställa klockan på 9!

Hoppas ni får en trevlig dag!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: