Hakuna Matata

2007-11-17
18:21:51

Chefinredaren - me? /S
Hittills idag så har jag tagit det lugnt och så ser äve fortsättningen av kvällen ut :) Har blivit en promenix och lite pluggande så som jag hade tänkt det, skulle dock vara bra om jag läste några fler sidor idag så jag hinner med att läsa lite extra imorgon...

Pratade med älsklingen i telefon förut, han hade spenderat större delen av sin dag med sin familj ute i nya sommarstugan, han hade bland annat fixat yttepyttelite i vårt rum genom att ställa sängen som den ska stå - han hade funderat på att sätta upp lite hyllor och så men hade bestämt sig för att vänta på chefinredaren som tydligen skulle vara jag?!  Nog för att jag väldigt gärna vill ha något att säga till om men vadå chefinredare`?
"- Ja men jag tänkte att det var bättre och vänta tills du kommer med dina skumma idéer.

Eh... vadå för skumma idéer?! Då tyckte tydligen han och hans mamma att jag brukade ha lite konstiga inredningsidéer som brukade bli väldigt bra i slutändan... hm... tack... antar jag?! Konstigt sät att ge mig en komplimang på :p Ska i alla fall bli kul, är ju inte så stort rum men man vill ju göra det mer personligt - mer till vårt eget lilla krypin :)

Nu ska jag käka... lat igår med pizza och idag är jag lat och tog upp en lunchlåda från frysen med pasta och köttfärsås :p

Kommentarer:
#1: Linda

Jag håller nog med honom... du har ju rätt bestämda åsikter om minsta detalj!

2007-11-17 @ 21:20:41
#2: morsansa

tur att alla inte har lika smak, gumman

2007-11-17 @ 23:09:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: