Hakuna Matata

2007-11-14
21:58:49

A lonely weekend... /S
Nu har det druckits milkshakes och ätits kakor - kakorna blev by the way grymt goda!! ska se på det inspelade avsnittet av Roomservice och bläddra lite i mina anteckningar inför morgondagen, men därefter är det dags att sova.
Ringde "barnpassfamiljen" förut och frågade om de behövde hjälp i helgen men tyvärr skulle de bort hela helgen! Så typiskt, hade mer än gärna fått de extrapengarna, fick nämligen flyttavgiften för bredband och telefoni denna månad :( Sedan har jag hemtenta helgen därefter och sedan är det dop så det kommer ju dröja ytterligare några veckor innan jag kan träffa barnen igen - jag gillar inte när det går för lång tid mellan tillfällena, i och för sig så känner de mig ju vid det här laget, har ju ändå passat dem i typ 2 år nu men ändå... Det hade ju passat super i helgen eftersom älsklingen åker till karlstad imorgon :(

Kanske Linda vill komma och hälsa på i helgen... något för dig? Annars kan du ju köpa sistaminutenbiljett hit :)
Eller någon av mina kära systrar, eller Sofia?
Nej... kanske är lite sent ute. Jag får väl satsa på plugget i helgen så det inte blir stressigt framöver - gör ju inget att läsa i förväg liksom. Sedan kanske man ska passa på att beställa tid hos frissan... jaja, whatever...

Sov gott, see U tomorrow...


Kommentar:
#1: morsansa

ge mig något bra recept på smoothie om du har??

2007-11-14 @ 22:35:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: