Hakuna Matata

2007-05-26
18:22:21

varm dag. /S
Idag var jag barnvakt. Som tur var så var vädret jättebra så det blev en härlig morgonpromenad tillsammans med Tobias till barnvaktandet. Väl där spenderades det två timmar ute i solen, tills det var dags för en promenad hem igen... denna gången i raskare takt så en halvtimme senare kom jag hem lite äckligt fuktig av svett...

Resterande dagen har jag skrivit LITE på min tenta, ungefär hälften av vad jag tänkt och velat. Sedan har det ätits middag med Tobias. Och nu har Tobias lämnat mig för en middag och biokväll som hejdå-för-sommaren med sina grabbkompisar.

Själv tänkte jag ägna kvällen åt att försöka skriva liiiiite mer på min tenta o sedan äta yoghurtglass o se på filmen Blood diamond.

Nu är det bara 1,5 vecka till hemfärd.... jag lääääängtar...ska bli så skönt med lov och få bli lite bortskämd hos mor och far! Slippa städa ngn lägenhet, slippa matlagning varje dag, slippa tvättning, slippa KÖPA mat o all annan nödvändig skit!

Puss på er i sommarvärmen!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: