Hakuna Matata

2007-05-31
11:34:40

Sista seminariet!! /S
Nu är det den och en halv timma kvar tills mitt sista seminarium för den här inriktningen och den här terminen - så UNDERBART!!!

Imorgon ska jag försöka bli klar med min tenta så jag kan ta en sväng ner på stan under någon av de kommande dagarna - har ju fått en massa rabattlappar man måste utnyttja. Framför allt vill jag hitta en söt klänning att eventuellt ha på dopet. Sedan ska det städas och det börjar bli dags att se över vad man ska ha med sig hem - jag har lite svårt att sålla så det brukar bli att jag tar med mig halva lägenheten :P

Jag kan skumma din text - men det blir som sagt att skumma - då brukar man alltid hitta några fel.

Nu ska jag käka lite... I'll be back later!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: