Hakuna Matata

2007-05-23
19:52:18

Klar!! /S
Trots att jag varit väldigt ineffektiv idag så har jag lyckats bli klar med alla mina uppgifter, nu är det bara några texter som ska läsas tills imorgon. För att vara ärlig så gör det ju inte jättemycket om man inte hinner läsa allt då man ändå kan delta ganska bra i diskussionerna ändå, men jag ska ändå göra mitt bästa!


Känns som en stor sten lyfts från mina axlar för nu är det verkligen bara examinationsuppgiften kvar att skriva och den ska jag börja med på fredag då jag inte har några seminarier och sedan ska i stort sett hela helgen ägnas åt skrivandet.

Ska även vara barnvakt under lördagen, så jag hoppas vädret blir fint så vi kan vara ute! Pengarna är i alla fall väldigt välkomna ner i min ficka. Eftersom jag inte hinner träffa dem mer innan lovet så blir det även en liten hejdåträff för sommaren, innan vi förhoppningsvis ses i höst igen.

Nu ska jag plugga lite till innan det är dags för lite glass och Grey´s anatomy :D

Hur har den här dagen varit för min Pumba?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: