Hakuna Matata

2007-05-29
16:55:53

Hej vad det går...! /S
Måste säga att desto mer jag skriver desto bredare blir leendet på mina läppar... Har nu skrivit snart 11 av de 15 sidorna, jag har fått respons av min tutor som säger att det ser bra ut och jag har ytterligare fyra hela dagar på mig att slutföra skrivandet!!!!

Just nu känns det nästan som att det går fööör bra, som om något kommer gå åt skogen i sista stunden??

Hur som helst så ligger jag väldigt bra till i mitt skrivande - jag kommer inte behöva stressa - jag kommer kunna både packa och städa lägenheten i lugn och ro innan pappa kommer på tisdag. Kommer till och med hinna köpa den chokladbeställning jag fått från pappa!

Någon annan som ska ha något från chokladboden? Mindre beställningar kan mottagas :)

Puss puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: