Hakuna Matata

2007-05-30
01:31:42

Hej snopp! /L

Själv har jag fått ihop 5 sidor av 20! Yiiihhaa! Detta ska vara inlämnat på fredag så gissa om jag har att göra.
Idag var jag återigen till bibblan och försökte hitta något att använda. Jocke tyckte att jag borde ha VG eftersom jag har så mycket böcker men han förstod nog inte riktigt att det inte spelar någon roll... saknar den gamla goda tiden då detta hade spelat en större roll...
Vi besökte sedan Jays jobb men han var som vanligt stressad och hälsade bara lite snabbt åt oss och gav oss pengar att köpa glass för så vi satte oss där och kollade in stället medan vi åt kulglass med saltlakritssås.
Sedan gav vi oss ut på vägarna med Jocke bakom ratten (ja det var väl inte lagligt) och han blev superarg för jag la mig i körlektionen alldeles för mycket.... lala....
Imorgon åker Mazdan till skroten, jag och mamma ska bogsera denna bil imorn 7.30. Känns lagom kul men det måste göras nu!
Just nu ligger vi alihopa i sängen, Jason, Johnny, Stina, Åsa och jag. Har jag inte sagt det så är Johnny frisk nu och han tar igen allt han har missat. Han gick faktiskt ner en hel del i vikt så vi försöker göda upp honom lite igen. Det sker genom blötmat och fiskbullar. Smaskens enligt honom.
Jason var med om en traumatiskt händelse idag också. Jag sitter och pluggar vid köksbordet och Jason stod och pratade med mig när han fick se Åsa komma ut med någonting i munnen. Varpå hon släppte detta på golvet för att sedan snabbt mumsa i sig det! Visst var det lite go kattbajs som mättade magen och Jason höll på att kräkas. Jag försökte förklara att såna är hundar samtidigt som jag fyllde Åsas mun med tandkräm och gled runt lite med pekfingret.
Jason älskar nu katter ännu mer.

Sov gott!
Puss och kram
Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: