Hakuna Matata

2007-05-30
11:46:18

Dubbelteckningens mysterium... /S
...låter det inte spännande? Det är nämligen vad den fyra timmar långa föreläsningen kommer att handla om i eftermiddag :(

Har sovit kasst i flera nätter nu och känner mig därför inte jättemotiverad direkt till att gå... men det är bara at bita ihop, det är ju faktiskt näst sista lektionen jag har ever på den här inriktningen :D

Igår vart jag övergiven av min kära sambo som var på spelkväll, och imorgon ska han överge mig igen då han är bjuden på middag. För min del är det dock okej, jag kan allt sysselsätta mig själv utan problem, särskilt när man håller på att skriva en tenta.¨
Hemlängtan till Karlstad börjar växa inom mig och det börjar klia i fingrarna för att börja packa alla saker man ska ha med - då gäller det dock att stanna upp och inse att det faktiskt är en vecka kvar... det hinns med - dessutom vill jag inte bo omgiven av en massa väskor i en hel vecka.

Jag ser bara fram emot den här sommaren så mycket! Dels för att det bara ska bli så skönt att få¨vara ledig lite, dels för att jag ska bli moster inom några veckor - kanske i dubbe bemärkelse om min andra syster skaffar en liten vovvsing, sedan blir det dop och kansek ett bröllop. Över huvudtaget så ser jag fram emot att kunna umgås med familj, släkt och vänner. Jobbandet ser man väl kanske inte fram emot så mycket men däremot den dagen lönen trillar in... Förutom detta så får ju Tobias sitt antagningsbesked i sommar - och har han kommit in så innebär det att vår framtid är säkrad i flera år framöver och vi får fortsätta bo och leva tillsammans :D

Nu ska jag förbereda mig inför föreläsningen...

Lycka till med skrivandet - och se till att inte övergöda Johnny igen nu när han äntligen gått ner!!!

See U soon....!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: