Hakuna Matata

2007-05-24
11:06:59

Dålig människa /L
Usch jag är en hemsk människa.
Jag får inget gjort - har ingen lust att varken plugga eller städa mitt hem (som verkligen skulle behövas).
Johnny kräktes i natt (IGEN!), denna gången luktade spyorna riktigt illa. Hoppas verkligen har blir bra snart....
Det är oroväckande vad länge han varit sjuk nu. Varför känner man ingen veterinär för!

Idag ska jag iväg och jobba mellan 13-14.30! Whoho! =)
Men det blir nån timma imorn också....
Shit kom på att jag glömt lämna in mina bankuppgifter till Nordea så jag kan få min lön... Oppss....
Känns som det är en hel del saker jag ska göra vilket i sin tur har den effekten på mig att jag gör ingenting!
Måste sluta med denna dåliga vana.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Puss och kram

Ps. Fadde vill aldrig mer bli ihop med Rosing igen enligt expressen.se. Seriöst, det paret är Sveriges största skämt. För varje artikel som skrivs ställer jag mig alltid frågan : Är det 1 april idag? Ds.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: