Hakuna Matata

2007-05-31
04:14:30

Bara 5 sidor kvar... /L

Idag har jag fått ihop 10 sidor till, vilket innebär att jag har skrivit 15 av 20!
Men nu är jag rädd för att jag kommer dra över en del för jag tycker inte jag fått med allt...
detta arbete är nog det sämsta jag någonsin skrivit. Får jag ett G i slutbetyg blir jag överlycklig.
Längtar så till sommaren -  och inget plugg!
Klockan 10 ska jag iväg och besikta bilen, be nu för att den går igenom.
Nu är klockan 04.15 vilket innebär att det kommer vara en tung dag imorn med skrivande och lite sömn men jag får skylla mig själv som satte igång alldeles för sent som vanligt.
Har du lust att läsa mitt arbete imorn Sandra vore jag väldigt tacksam... dina ögon hittar alla små som stora fel =))

Puss och kram
Linda


Kommentar:
#1: Manny

Jag kan skumma igenom arbetet - men kommer som sagt bara skumma! Hoppas det ordnar sig med bilen och Johnny...
Ses snart!

2007-05-31 @ 10:26:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: