Hakuna Matata

2007-05-22
19:23:30

ack så trött... /S

Jag är så himla trött.... har inte fått nästan något gjort i pluggväg varken igår eller idag!
Igår natt sov jag knappt något alls, vaknade hela natten varje timma och hade svårt att somna om... tror kanske att jag börjar bli lite stressad även om jag försöker att inte tänka för mycket på uppgifterna. Egentligen så har vi inte mer än vanligt att göra, tror mer att jag stressar upp mig för att jag absolut inte vill få någon komplettering på någon av uppgifterna, har varken tid eller lust att sitta med det i sommar!!

Då jag var så trött igår blev det som sagt inte alls mycket pluggat efter seminariet. Istället blev det en massa Friendstittande underkvällen. Förresten så kom första åskovädret igår kväll.... det blixtrade och mullrade ganska ordentligt i närmare en timma. Under natten regnade det ganska rejält vilket var anledningen till ännu en natt med för lite sömn.  Stuprännan svämmar nämligen över när det regnar häftigt och det rinner som en forsande kran ner på vårt fönsterbleck så det låter som om någon står och kastar en massa stenar på rutan.

Imorgon har jag som tur är inget seminare så då ska alla uppgifter göras som är kvar så det bara är att ta tag i min tenta sedan.

I helgen hoppas jag på att få sitta barnvakt... är i stort behov av pengarna då jag kollat ¨på månadens räknar o insett att HELA bidraget kommer att gå till räkningar denna månad... tur att man får tillbaka på skatten i sommar!!!

Hoppas den lilla tjockisen är helt återställd....


Kommentar:
#1: Pumba

Önskar det åskade här också :) Det är så mysigt!

2007-05-23 @ 09:34:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: