Hakuna Matata

2007-03-07
12:07:25

Vilken jäkla dag /L

Innan jag börjar visa min pessimistiska sida så tänkte jag fråga dig Sandra om du tror dina föräldrar eller kanske Linda och Jan skulle vara intresserade av mitt vita/plast - utomhusbord. Jag slängder det annars för jag har inte plats ändå. Om någon av dem vill ha det så får de gärna det.

image368Ja.... idag är det en sån där dag som man egentligen borde gå och lägga sig igen.
Mitt paket ifrån Adlibris har skickats till HAMMARÖ, hur det nu kommer sig!
Jason sitter just nu i telefon med posten, han pratade innan med adlibris men ordern var korrekt så posten måste ha skickats fel. Jag kan inte åka dit eftersom jag inte har någon bil.

Nu har posten sagt att de ska ringa dit och skicka paketet hit... åh ytterligare några dagar...
Det är inte meningen att jag ska hinna med att läsa all litteratur till nästa vecka.

En flicka på Kronoparken har troligen blivit mördad inatt också. Det är väl ett härligt jävla samhälle vi lever i.
Skulle inte förvåna mig om det är ännu ett hedersmord, men det är vad jag tror.

Nu ska jag ta min ilska och plugga. Två kombinationer som inte brukar fungera bra.

/Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: