Hakuna Matata

2007-03-18
12:35:05

Svara på gåtan /L
Du sitter bakom ratten i en bil och håller en konstant hastighet.image426
På din vänstra sida har du en avgrund.
På din högra sida har du en brandbil och den håller samma hastighet som du.
Framför dig springer en gris, som är större än din bil.
En helikopter förföljer dig i markhöjd bakom bilen.
Både helikoptern och grisen håller samma hastighet som du.
Hur ska du göra för att kunna stanna?

OCH nej moder, du får inte svara! För du vet svaret.



Kommentarer:
#1: Mija

Hej, och tusen tack för besök och beröm, det gör mig jätteglaa!! :) Hrm.. gåtor är inte min starka sida...... tyvärr... jag går bet! Ciao!

2007-03-18 @ 16:12:24
#2: Karin

tack, roligt att du tycker det:)
Tror inte de finns på vanliga bokaffärer men jag har köpt mina på Designtorget, kolla där:)

2007-03-20 @ 13:42:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: