Hakuna Matata

2007-03-22
20:05:48

ensam ikväll. /S
Yes, Tobbe är ute med sitt lilla killgäng så det betyder en kväll för mig själv. Det är faktiskt rätt skönt att få vara helt själv ibland.

Sedan mitt inlägg igår om plugg så har jag faktiskt varit ganska duktig och faktiskt läst ut en hel bok som vi ska ha på NÄSTA kurs. Det var den boken jag lånat som annars skulle kosta mig mer än 400spänn. Hoppas bara den inte kommer användas jättemycket!

I helgen pratade mina föräldrar på att komma men så blev det inte. Pappa pratade istället om att sova hos oss nästa helg då han skulle på något jobb i Kalmar under helgen. Egentligen var det nog lika bra, har ju en hemtenta som ska in på fredag i kommande vecka. Så nu kan jag ju ägna helgen åt den istället.

Nu är det Hello Africa på 5:an!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: