Hakuna Matata

2007-03-04
14:55:46

Beroendeframkallande /L

Beroende /LDenna helg har jag kört Greys anatomy-maraton på säsong 3....
Jag har nu sett alla 17 avsnitt! =D
Ja, jag vet 17 avsnitt på ungefär 42 minuter vardera.... men jag kunde bara inte sluta!
Måste dock säga att det händer ju inte sååå mycket roligt under de första avsnitten men avsnitt 16 är jättebra =) Så nu vet ni det!

Jag har hela säsongen hemma Sandra om du skulle få för dig att du vill se den men du brukar ju säga att du ser fram emot att se programmet under veckodagarna... jag har inte den diciplinen!

Började känna mig lite stressad över att mina kursböcker inte hade kommit än, när jag insåg att jag valt en leveransrapport på mobilen men hade gett mitt gamla nummer! Lyckat! Kursen började i måndags och jag har MUNTLIGT prov om två veckor på 3 kursböcker! KUL! Det handlar om nationer, nationalism, nationsstater, statsnationer m.m sånt som jag inte fattar en snipsbajs av! *snyft*

Puss och kram
Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: