Hakuna Matata

2007-06-02
12:11:58

Lördag. /S
Lördag, och efter ett dygn av ösregn är solen äntligen tillbaka med värmen.

Tobias som har sin tenta på måndagmorgon sitter och pluggar vilket leder till att jag sitter framför datorn för att störa honom så lite som möjligt. Jag ska skriva klart mina tenta idag - hade egentligen kunnat bli klar med den redan igår men jag drar ut på det då jag som sagt måste vara tyst och stillsam för att inte störa min kära sambo. Jag börjar bli lite rastlös nu... har inget att göra. Visst är det fint väder men det blåser riktigt ordentligt så man har ju ingen större lust att gå ut. Det jag är riktigt sugen på är att läsa en skönlitterär bok men tyvärr har jag ingen sådan... hm... man kanske skulle kolla in utbudet på konsums pocketböcker?

Som sagt jag är uttråkad - igår tog jag en runda på stan i hopp om att hitta någon söt klänning men tyvärr - finns ju egentligen massor av klänningar men alla är av helt fel modell för min kropp - jag ser ut att vara ungefär tre meter bredare än vad jag egentligen är. Istället blev det lite sminkinköp - var ju tvungen att utnyttja min rabattlapp :0P

Hur ska ni spendera er dag - några förslag på vad jag kan göra?

Kommentar:
#1: Pumba

Städa....? =P

2007-06-02 @ 13:52:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: