Hakuna Matata

2007-06-20
19:53:20

En del borde skjutas /L
Det finns verkligen vissa saker som kan göra en förbannad.
En av dessa är när barn far illa. Jag syftar nu på denna artikel i aftonbladet - http://www.expressen.se/nyheter/1.728891 
HEMSKT!

Idag var jag och jobbade på skolan. Fick reda på att jag egentligen skulle ha jobbat igår också men de hade glömt ringa... synd...
Imorgon är det jag som öppnar och är alldeles själv med 10 barn men det kommer gå bra.
Såg också att jag fått betyg på mitt kassa fördjupningsarbete - VG =) hihi... inte för att jag själv tycker det är värt betyget men jag tackar och tar emot! Känns kul för jag fick VG på min VFU också så det peppar mig verkligen att kämpa på nästa termin! =D
Lite stolt får man väl vara ;)

Nu ska jag snart se på Men in trees!
Puss och kram
Linda


Kommentar:
#1: annica

hihi! Vad kul med betyget! =) Jag gjorde ingen rättning...blev helt off, så jag är nöjdmed mitt G, hihi! Skoj med jobbet!! Hur gamla är barnen?? Haft en bra sommar hittills?? //annica

2007-06-22 @ 15:15:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: