Hakuna Matata

2007-07-21
11:13:13

Aaaaatjo!! /S
Japp nu har jag jobbat min första av de fyra veckorna... har gått hyfsat bra... fram tills igår! Vaknade med en dunderförkylning, när jag väl skulle cykla till jobbet lite lätt försenad så var jag helt orkeslös, kändes som att jag aldrig skulle komma fram...

Så hela gårdagen var jag som en zombie på jobbet, jag har tidigare klagat på mina undersåtar, alltså de sommarjobbare som jag basar över, för att den ena är så fruktansvärt irriterande långsam. Igår kunde jag dock inte klaga då jag själv var otroligt seg... med snoret ständigt rinnandes och med ett huvud som helt plötsligt ökat kopiöst i vikt och vägde cirka ett ton, och med en stekande hetta som utöver allt detta kokade mitt huvud - så var jag kanske inte på topphumör :P

Men nu är det helg i alla fall och jag får nysa och snora i lugn och ro. Igår var jag hemma hos Tobias, käkade en kebabtallrik och en massa godis - något jag var helt berättigad till då jag tyckte otroligt synd om mig själv. Vi tittade på filmen "Natt på muséet". Den var faktiskt rolig, lite småmysig så där. Tyvärr såg jag inte din inbjudan förrän i skrivande stund Linda, annars hade vi självklart bjudit in dig med! Du får börja använda din telefon :p

Idag har jag inga direkta planer, jag och Tobias tänkte hitta på något men ingen av oss vet vad riktigt så förmiddagen ska jag och mitt snor ägna oss åt att läsa lite så får vi se vad vi hittar på sen :) Ikväll ska jag i alla fall hem till Tobbeman på middag.

Hoppas alla ni andra njuter av solen och det utan en förkylning som min!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: