Hakuna Matata

2007-01-30
15:32:13

Ny ugn! /S
Vet inte om jag talat om det men den ugn som finns i lägenheten är riktigt gammal och ofräsch... den är ju orange och brun...uäck! I alla fall gjorde jag ett försök att ringa mitt bostadsbolag och få den utbytt och de lovade att komma och titta på den och sedan höra av sig.

Detta var för över en månad sedan och jag har fortfarande inte hört något från dem. Lite lätt irriterad ringde jag dem idag för att be dem komma igen! jag fick då veta att man faktiskt varit här och sett ugnen och då bestämt sig för att byta ut ugnarna i alla 1:orna i området!!! VIlket är 16 stycken!! Jag funderar nästan på att sätta upp en lapp med telefon nummer så att alla tacksamma hyresgäster kan komma med presenter :D

Nu har jag fotograferat lite men det blir inga bilder förrän ikväll. Tobbe sitter nämligen med någon uppgift som ska in i morgon och jag vågar inte pilla för mycket då.

Hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: