Hakuna Matata

2007-01-11
23:09:32

Fy vad drygt... /S

Jag ser fram emot flytten så himla mycket.... men fy sjutton vad drygt det är att packa alla saker. Jag tror jag lyckats packa ner i stort sett allt  i köket, så det är väl bara sakerna i mitt rum kvar... men ändå.. det är ju så himla trist!

Inte nog med att det är trist att packa.... det har snöat idag också! Visserligen smälte mycket bort så det är bara 2-3 centimeter på marken men ändå... det var INNAN jul jag ville ha snö... inte nu! Hoppas bara att vädret blir bättre imorgon då jag måste cykla till bostadsbolaget (ca 3 km bort) för att hämta nycklar till lägenheten och parkeringstillstånd.

Till veckan är jag "ledig" för att skriva en hemtenta... ska bli skönt att slippa åka till universitetet och att ha tid till att fixa i lägenheten mellan skrivstunderna. Jag vill att det ska vara i stort sett klart tills Tobias kommer nästa helg eftersom vi ska fira vår 5-års dag då.

Nu ska jag snart nanna....!

Sov gott...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: