Hakuna Matata

2007-02-10
23:37:05

Norway!
Just nu befinner jag mig utanfør EU:s grænser, ænda till Norge!
Åkte i torsdags kvæll med buss. Lite lætt rædd faktsikt, eftersom væglaget inte var det bæsta.
Vægen var avstængd 3 gånger! Så bussen var en timme sen nær jag væl var framme i Oslo. Natten bodde pappa och jag på hotell. Fredag morgon fick jag en fantastisk frukost. Det fanns allt från bacon, omelett till jordgubbar. Smaskens.
Idag har vi (barnen, pappa och jag) varit på stan och kollat lite, sedan åkte barnen skridskor och de har blivit riktigt bra. Jag stod mest och frøs men det var skønt væder och en brasa var på så det var riktigt mysigt.
Pappa ær på 40-års fest så ikvæll jag varit ensam med mina syskon. Vi lyckades smælla i oss tre paket kræftor på en timme. Før att vara 6 och 8 år så æter de vældigt bra, iaf nær det gæller kræftor.
Tvillingarna fick lægga sig efteråt, jag och Nina har haft lite mysigt sjælva.
Jag introduserade www.stardoll.com till dem, så nu bråkar de om vem som ska få sitta och leka, BIG mistake.
På måndag åker jag hem igen, førhoppningsvis kommer jag hem i tid!
Ha en fortsatt trevlig helg.

Puss och kram
Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: