Hakuna Matata

2007-12-03
16:00:26

Underligt paket... /S

Igår när jag kom hem såg jag att jag fått något från posten, jag hade tydligen ett paket att hämta ut?!?!! Hade ingen aning om vad det var då jag inte beställt/köpt något.
Idag har jag i alla fall varit i skolan precis hela dagen, mest grupparbete som gick sådär... gick lite långsamt och jag hade nog velat att arbetet fått en annan inriktning men så kan det gå...! Jag tyckte det var väldigt komiskt att den som pikat mig hela tiden för att jag inte var med på förra gruppträffen då jag prioriterade tentan, idag ursäktade sig då hon inte läst något inför dagens gruppträff för att hon var tvungen att prioritera sin tenta... hahahaha!!!! Vad var skillnaden när jag sa PRECIS samma sak??! Jaja... jag sa inget i alla fall - men kunde nästan inte hålla mig för skratt.
I alla fall har jag nu hämtat ut paketet, och det visade sig innehålla 3 kursböcker...?!! Tre böcker jag redan beställt och fick för över en månad sedan?!?!?! Så nu är frågan vad jag ska göra med dem, ska jag sälja dem på skolan, ska jag ringa och skicka tillbaka dem? Jag har ju inte betalat något för dem...?! Några tips...? Är ju rädd för att de kanske ska inse sitt misstag och kräva mig på pengar i efterhand - kan de göra det?

Imorgon är jag "ledig" så då ska jag nog passa på att göra piroger! Är så gott men det tar ju lite tid att göra - men det är perfekt att ha som lunch eller när man vill ta upp något snabbt ur frysen.

Igår var det första advent - i alla fönster lyser det adventsljusstakar eller adventsstjärnor.... utom här! Vi bestämde oss för att inte pynta förrän denna veckan. Vi får se om jag orkar göra allt idag, eller om jag pyntar lite imorgon med... Tobias har ganska mycket att göra i skolan så jag får nog stå för pyntandet själv...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: