Hakuna Matata

2007-12-18
21:45:46

Tråkigt måste-jobb! /S
Imorgon är det äntligen dags att sätta sig på tåget och åka hem mot Karlstad i 2,5 veckas tid - tyvärr kräver ju det att man har en packning med sig, och det finns väl få saker som är så tråkiga som att packa?!

Jag b o r d e packa idag men det är ju såååå tråkigt - speciellt när man ska packa för en längre tid!

Jaja.. jag ska inte tjata om min packning!

Något annat jag skulle kunna tjata om är vår jäkla telefon! Jag förstår inte varför jag ska ha sådan otur med
(hem)telefonabonnemang. Den fungerar för det mesta, men ibland så lägger den av! Då får man ingen kopplingston så det inte går att ringa, och ibland går det att ringa men folk kan inte ringa hit då det bara tutar upptaget... jäkligt irriterande att det bara är så ibland. Men efter jul så blir det definitivt ett samtal till bredbandsbolaget!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: