Hakuna Matata

2007-12-13
21:24:18

Sankta Lucia /L

När jag kom in idag i universitetet såg jag en massa folk, mitt ibland dem fanns tärnor. Då insåg jag vad det var för dag. Runt om i skolan fanns det lussebullar och glögg, mysigt! Fast jag tog aldrig för mig.
Idag hade vi Hälsomässa. På förmiddagen gick jag runt och kollade in alla stationer exempelvis nyttigheter på julbordet, dans och lek, hur det är att vara handikappad och så vidare. Min grupp hade om sömn, ljus och välbefinnande. På eftermiddagen var det vår tur att ha ansvaret för stationen. Sammanlagt redovisade jag mitt 22 gånger så nu känner jag mig som en expert på området. Behöver någon tips vid sömnbesvär och vad olika färger/ljus betyder så kontakta mig! =)

Imorgon är jag "ledig", har inläsning inför tentan på måndag. Jag måste bara få tummen ur och faktiskt plugga. Usch och fy för skolan ibland. Jag har verkligen ingen lust.

Jag vet att det var någonting jag skulle berätta men som vanligt försvann allt så fort fingrarna började arbeta.

Kram Linda




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: