Hakuna Matata

2007-12-07
23:39:23

Sagt av exmakarna Presley /L
Ambition är en dröm med V8 motor.

Det enda som är värre än att se en dålig film är att medverka i en.

Gör vad som är rätt för dig, så länge det inte sårar någon.

Kritisera inte det du inte förstår, son. Du har aldrig gått i denne mans skor.

När jag var ett barn var jag en drömmare. Jag läste serier och jag var hjälten i serierna. Jag såg filmer och jag var hjälten i filmen. Så varje dröm jag någonsin drömt har blivit sann tusentals gånger.

När saker går snett, gå inte med dem.

Sanningen är som solen. Du kan stänga den ute ett tag, men den kommer inte att gå sin väg.

Varje gång jag tänker på att jag blir äldre, och gradvis går i graven, händer nånting annat.



Elvis "The king" Presley



I lived a really wonderful life with this man and even after our divorce, it was incredible. We had a closer bond, probably because the effort was off and there was just a purity. We realized that we liked each other, and that's very special.

Elvis brought out this mothering quality. I cut his meat up for him. I tasted it before he ever had it. I would fix his deviled eggs, cut off the top, put his butter in, prepare all his food as a mother would for a child.

And when Elvis was unhappy, believe me, everyone was unhappy.




Priscilla Presley





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: